Rozwijając swoją markę, ważnym elementem jest reklama. Rozgłos gwarantuje nam większą liczbę klientów, a to przyczynia się do zysków. Szukając oryginalnego pomysłu, który zachęci odbiorców do korzystania z naszych usług, idealnym rozwiązaniem będą przypinki reklamowe. Idealnym z wielu powodów, a dlaczego, dowiesz się w dalszej części artykułu. Poznaj bliżej te wyjątkowe gadżety reklamowe.
Małe ale wielkie przypinki na zamówienie
Przypinki są małe i pasują do wszystkiego – ubrania, plecaka, akcesoria, czy jako dekoracje pomieszczeń. Z racji tego, że w dzisiejszych czasach wiele firm realizuje takie usługi jak przypinki na zamówienie to można stworzyć bez większych przeszkód swój firmowy, personalizowany gadżet z logo czy hasłem reklamowym. Ludzie szaleją na punkcie oryginalności i ekstrawagancji, więc jeśli stworzysz unikalny i przede wszystkim przyciągający wzrok projekt graficzny, masz większą szansę na powiększenie grona odbiorców Twojej reklamy.
Czas zrobić własne przypinki reklamowe
Jak stworzyć idealny button reklamowy z agrafką? Decydując się na przypinki z własnym nadrukiem należy pamiętać, że celem jest to, aby się wyróżniały. Mimo ich małego rozmiaru można stworzyć cuda, od których ciężko będzie oderwać wzrok. Kolorystyka, postacie, napis, kształt oraz wielkość przypinki to przykładowe elementy, nad którymi trzeba pomyśleć. Ważne aby się wyróżniały i kojarzyły z tym co chcemy zareklamować. Możemy na nich umieścić logo firmy, ale równie dobrze inną formę przekazu reklamowego. Ich wielkość pozwala na rozmieszczenie ich w wielu miejscach, a jak wiadomo – im więcej miejsc, tym więcej klientów.
Zatem nie czekaj, tylko sięgnij po narzędzie jakim są przypinki reklamowe. Z ciekawie wykonanym gadżetem na pewno nie pożałujesz inwestycji. Nie musisz decydować się na przypinki z agrafką, choć te noszone przez klientów będą szerzyć Twoją reklamę najmocniej. Możesz równie dobrze postawić na przypinki z przyssawką do lustra czy szyby, albo przypinki z magnesem na lodówkę, które również będą reklamować Twoją działalność. Klientom możesz również wręczać przypinki z brelokiem, które doczepią do swoich kluczy lub przypinki z otwieraczem lub lusterkiem – mniej widoczne, ale odbiorcy bardziej je docenią.