Każdy przedsiębiorca doskonale wie, że w dzisiejszych czasach podstawą każdego dobrego biznesu jest reklama. Reklama jest dzisiaj potężną bronią- za jej pomocą można stać się najbardziej rozpoznawaną marką. Jednak ma też swoje drugie oblicze- źle zaplanowana reklama jest w stanie obrócić w proch wizerunek firmy, kształtowany latami. Jak zatem wykorzystywać reklamę?
Dobrą strategią jest subtelna reklama serwowana w wyważonych dawkach. Idealnym pomysłem są tutaj wszelkie gadżety reklamowe- kubki, długopisy, notesy, torby. Są one idealne do tego, aby wręczyć je klientowi po spotkaniu, rozdać je na targach, czy podarować przyszłym bądź starym klientów z różnych innych okazji.
Ciekawą formą takich gadżetów są napoje reklamowe. Pasują one znakomicie do firm, które chcą się rozreklamować w klubach muzycznych, sportowych, hotelach czy podczas przeróżnych festiwali i zgromadzeń. Jakie to mogą być napoje?
Podstawowym napojem jest oczywiście woda reklamowa. Taka zwykła woda mineralna z oryginalnym logo rozdawana, np. pod koniec ostatniego treningu w klubie sportowym na pewno w jakimś stopniu zachęci klienta do ponownego skorzystania z usług tego klubu, do zapisania się na kolejne zajęcia. Dzięki temu prostemu gestowi właściciel klubu pokaże, że jego klienci się naprawdę dla niego liczą. soki
Zamiast wody można także zakupić inne napoje. Popularne są szczególnie napoje energetyczne oraz izotoniczne. A co można dać dzieciom?
Dla dzieci idealnym pomysłem będą soki reklamowe. Można je spokojnie wtedy rozdać podczas przeróżnych uroczystości mających miejsce w szkołach.
Taka reklama na pewno przyniesie duże korzyści. Nie jest bowiem nachalna- wśród pracowników wzmocni poczucie przynależności do danej firmy, a klienci poczują zadowolenie, że dla danej firmy są naprawdę liczącymi się ludźmi, a nie tylko źródłem pieniędzy.