Dobra reklama to niekoniecznie droga reklama

Niektórzy przedsiębiorcy mają mylne wyobrażenie na temat funkcjonowania całego rynku. Niektórzy z nich myślą, że im więcej zmian będą w swoich firmach wprowadzać, im bardziej będą chcieli przypodobać się w ten sposób klientom, tym więcej tych klientów będą mieli i tym więcej zarobią, gdyż podniosą się wyniki sprzedaży i świadczenia ich usług.

Oczywiście nie jest to do końca mylne wyobrażenie, ale jednak zmiany wprowadzane w firmie na bieżąco to nie jedyny aspekt, który może przybliżyć firmę do sukcesu. Trzeba przede wszystkim postawić na dobrą reklamę. Wiele razy już na naszym rynku w różnorodnych branżach zdarzało się tak, że nawet niezbyt duże przedsiębiorstwa i pozostawiające wiele do życzenia pod względem jakości świadczonych usług zyskiwały coraz to więcej nowych klientów właśnie za sprawą dobrej reklamy.

I niestety, na temat dobrej reklamy niektórzy z przedsiębiorców również mają nietrafne pojęcie, gdyż dobra reklama wcale nie musi równać się drogiej reklamie. Zawsze mamy takie przeczucie, że jeśli coś jest dobre, jest skuteczne, to musi być kosztowne. A wcale tak nie musi być. Zresztą, przekonajmy się o tym sami.

Dobra forma reklamy

Bardzo dobrą i dosyć popularną dziś formą reklamy firm, przedsiębiorstw, zakładów czy instytucji jest kolportaż adresowy. Czy właściwie jest wspomniany kolportaż adresowy ulotek? Otóż, jest to dystrybucja ulotek reklamowych (tak, właśnie tych niewielkich ulotek, z którymi spotykamy się cały czas) do konkretnych klientów. Kolportaż adresowy jest przeciwieństwem kolportażu bezadresowego i logicznie myśląc można bardzo łatwo dojść do wniosku na czym oba te sposoby polegają. Kolportaż adresowy to na przykład te ulotki, które znajdujemy co jakiś czas w kopertach zaadresowanych konkretnie do nas i czekających na nas w naszych skrzynkach na listy. Taka forma reklamy jest skuteczna, gdyż klient ma wówczas poczucie, że firma kieruje się ze swoją specjalną ofertą właśnie do niego i wówczas jest większe prawdopodobieństwo, że z takiej oferty ten klient skorzysta.

Nie znaczy to jednak, że kolportaż bezadresowy, czyli rozdawanie ulotek przypadkowo napotkanym przechodniom, jest nieskuteczny. Jest on równie skuteczny i przede wszystkim równie niedrogi. Ogólnie rzecz ujmując, kolportaż ulotek jest stosunkowo niedrogim przedsięwzięciem i jak na swoją cenę jest bardzo dobrą formą reklamy, dlatego jest dziś tak powszechnie stosowany.

Spróbuj swoich sił

O tym, jak niedroga jest to forma reklamy najlepiej wiedzą osoby, które zarejestrowały się na przykład w bazie na stronie kolportaż-ulotek.com.pl. Na tej stronie można zarejestrować się do bazy osób chętnych do roznoszenia ulotek, jednak niestety zajęcie to nie przyniesie nikomu tak zwanych kokosów. Dlatego stronę kolportaż-ulotek.com.pl odwiedzić powinny raczej tylko osoby, które liczą na zajęcie bardziej dorywcze. Z tak niskiej ceny tego przedsięwzięcia cieszą się natomiast przedsiębiorstwa, gdyż zasięg reklamy jest ogromny, a koszt naprawdę niski.

Marketing internetowy innveo.pl

1 thought on “Dobra reklama to niekoniecznie droga reklama”

  1. Zgadzam sie, że dobra reklama nie musi wcale być droga. Liczy się raczej pomysłowosć i łączenie przekazu reklamowego z praktycznością danego rozwiązania. Dlatwego ludzie próbują różnych pendrive 'ów z nadrukiem reklamowym i tym podobnych. Co do kolportażu adresowego to jak najbardziej będzie on bardziej skuteczny od rozdawania ulotek przypadkowym ludziom na ulicy – większość trafia wtedy do kosza. Ogólnie spoko artykuł.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.