Jak przebiega organizacja imprezy weselnej?

Proces organizacji imprezy weselnej, jest stosunkowo złożony i wymaga dość sporego zaangażowania od organizatora. Trzeba tutaj zająć się wieloma sprawami, które będą łącznie przekładać się na jakość całej imprezy. Począwszy od rezerwacji lokalu pod imprezę i zadbania o oprawę muzyczną, a skończywszy na wysłaniu zaproszeń. Trochę zajęcia tutaj będzie, wobec czego warto też całością organizacji zająć się z pewnym wyprzedzeniem. Sprawę ułatwia nam nieco fakt, iż już przy wyborze lokalu i rezerwacji terminu będziemy mieć do czynienia ze sporym opóźnieniem. Dobre lokale weselne, mają bowiem bardzo duże obłożenie, a co za tym idzie, niejednokrotnie przyjdzie nam czekać nawet rok lub dwa na swoja kolej. Szczególnie jeśli interesuje nas dobry termin weekendowy.

Rezerwujemy termin w lokalu weselnym.

Pierwszym i zarazem najważniejszym krokiem w procesie organizacji imprezy weselnej, będzie tutaj rezerwacja terminu w lokalu weselnym. Trzeba nam znaleźć odpowiedni lokal, który zagwarantuje nam możliwość pomieszczenia wszystkich gości, jakich planujemy zaprosić. Musimy więc zwrócić szczególną uwagę na pojemność lokalu. Oczywiście musi on także dysponować pojemnym parkietem, aby goście mogli się dobrze bawić podczas imprezy. Można nawet pokusić się o stwierdzenie, iż impreza weselna bez tańców i zabaw weselnych jest po prostu nieważna. W naszej kulturze, akurat przyjęło się, iż muzyka i zabawy do białego rana, stanowią podstawę dobrze zorganizowanej imprezy weselnej.

Rezerwacja terminu u DJ-a na wesele.

Skoro już zagwarantujemy sobie odpowiedni termin imprezy weselnej w lokalu weselnym, kolejnym krokiem będzie zadbanie o oprawę muzyczną imprezy. Tym aspektem powinniśmy zająć się niezwłocznie, bowiem dobry DJ z Bielska Białej także będzie mieć stosunkowo sporo zarezerwowanych terminów imprez. Warto więc załatwić tę kwestię jak najszybciej. Jeśli zaś termin imprezy będziemy mieć wyznaczony za około rok, to z całą pewnością uda nam się też zatrudnić na ten termin dobrego DJ-a na wesela. Warto także podkreślić fakt, iż DJ ze Śląska powinien z pewnym wyprzedzeniem poznać wszystkie najważniejsze szczegóły dotyczące przebiegu całej imprezy. Chodzi nam tutaj o kwestie pewnej rozpiski czasowej całej imprezy. Dzięki temu będzie on wiedział, kiedy grać, kiedy ściszyć muzykę, a kiedy ją wyłączyć całkowicie. Będzie też wiedział, o której godzinie ma zająć się prowadzeniem zabaw weselnych, które także stanowią integralną część każdej imprezy weselnej.

Kwestie końcowe.

Na sam koniec, kiedy powyżej kwestie będą już załatwione i zaklepane, będziemy mogli przystąpić do pozostałych spraw organizacyjnych. W tym kroku pozostanie nam przygotowanie menu na stoły weselne, zadbanie o wystrój wnętrza w lokalu. Będziemy zajmować się także kwestią druku i wysyłki zaproszeń, a w niektórych przypadkach także organizacją noclegów dla gości z dalszych okolic. Jednym słowem będzie tutaj trochę zajęcia, toteż roczne wyprzedzenie w organizacji, będzie z cała pewnością jak najbardziej na miejscu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.